TAISYKLIŲ SĄVOKOS

PARDUOTUVĖ – internetinė parduotuvė adresu www.flosveris.lt.

PIRKĖJAS– asmuo (fizinis arba juridinis), bet kokiu būdu ar forma besinaudojantis PARDUOTUVE.
PARDAVĖJAS – uždaroji akcinė bendrovė „Flos veris”, įmonės kodas 133402363, PVM mokėtojo kodas LT334023610, adresas: Savanorių pr. 339a, 50119 Kaunas, Lietuva.
ŠALYS – PIRKĖJAS ir PARDAVĖJAS.

1. Bendrosios nuostatos.

1.1. Šios taisyklės (toliau TAISYKLĖS) yra ŠALIMS  privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos PIRKĖJO ir PARDAVĖJO teisės, pareigos ir atsakomybė, PIRKĖJUI bet kokiu būdu ar forma naudojantis PARDUOTUVE.
1.2. PIRKĖJAS, pateikdamas prekių užsakymą, patvirtina, kad TAISYKLES perskaitė, suprato jų turinį, be jokių išlygų su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis.
1.3. PARDAVĖJAS turi teisę bet kuriuo metu keisti ar pildyti šias taisykles. ŠALIMS taikomos TAISYKLĖS, galioja prekių užsakymo pateikimo metu.
1.4. PARDAVĖJAS gali laikinai sustabdyti arba visai nutraukti PARDUOTUVĖS veiklą apie tai iš anksto nepranešęs.

2. Sutarties sudarymas.

2.1. TAISYKLĖS yra pirkimo - pardavimo sutartis (toliau SUTARTIS) tarp PIRKĖJO ir PARDAVĖJO. SUTARTIS laikoma sudaryta nuo patvirtinimo apie užsakymo priėmimą išsiuntimo PIRKĖJUI jo nurodytu elektroninio pašto adresu.
2.2. PIRKĖJO užsakyme nurodytas prekių asortimentas, jų kiekis, kaina ir kitos sąlygos tampa privaloma ir neatskiriama SUTARTIES dalimi.

3. Prekių kaina.

3.1. PARDAVĖJAS turi teisę bet kuriuo metu keisti PARDUOTUVĖJE parduodamų prekių kainas.
3.2. Kainos PARDUOTUVĖJE yra nurodomos su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM).
3.3. Prekės kaina, kurią PIRKĖJAS įsipareigoja sumokėti PARDAVĖJUI, yra kaina, nurodoma PIRKĖJO prekių krepšelyje užsakymo pateikimo metu.
3.4. PARDAVĖJAS PARDUOTUVĖJE gali organizuoti įvairias akcijas. PARDAVĖJAS turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti šių akcijų sąlygas, stabdyti jų veikimą ar visiškai panaikinti. Bet koks šių akcijų sąlygų keitimas, veikimo stabdymas ar visiškas panaikinimas galioja iš karto, t.y. nuo paskelbimo apie tai momento.

4.Prekių užsakymas.

4.1. PIRKĖJAS prekes parduodamas PARDUOTUVĖJE gali užsakyti šiais būdais:
4.1.1. tiesiogiai PARDUOTUVĖJE;
4.1.2. facebook profilyje (flosveris.lt – lietuviški miego rūbai internetu) asmenine žinute;
4.1.3. telefonu : +370 611 10002;
4.1.4. elektroniniu paštu : info@flosveris.lt

5.Mokėjimas.

5.1. Mokėjimo už prekes būdą pasirenka PIRKĖJAS užsakymo pateikimo metu. Mokėjimo būdai yra tokie :

5.1.1. Banko pavedimu – per elektroninę bankininkystę. Mokėjimas įprastu būdu per elektroninę bankininkystę iš bet kurio banko. Mokant už prekes tereikia prisijungti prie savo banko sąskaitos ir patvirtinti jau paruoštą mokėjimo pavedimą.

5.1.2. Banko kortele. Mokėjimas įprastu būdu su VISA arba MASTER CARD kortelėmis. Mokant už prekes tereikia įvesti savo kortelės duomenis ir būsite nukreipti į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, reikalingam Jūsų tapatybės patvirtinimui ir po to atlikti mokėjimą pagal paruoštą mokėjimo pavedimą.

5.1.3. Atsiimant prekes. (DĖMESIO! SVARBU! Šis mokėjimo būdas taikomas tik siuntiniams Lietuvoje, siuntiniams į užsienį – netaikomas !) :
5.1.3.1. Grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele fizinėje FLOS VERIS PLIUS parduotuvėje. Mokama  prekių užsakyme nurodyta suma, su jau įskaičiuota 10% nuolaida, kuomet prekes atsiimate Lietuviškų drabužių parduotuvėje – FLOS VERIS PLIUS adresu : Savanorių pr. 286, Kaune  PARDUOTUVĖ KAUNE .

5.1.3.2. Grynaisiais pinigais arba banko mokėjimo kortele siuntų tarnybos kurjeriui. Mokama  prekių užsakyme nurodyta suma, kuomet kurjeris pristato prekes Jūsų nurodytų adresu. DĖMESIO! SVARBU! Mokant grynaisiais pinigais, prašome turėkite tikslią pinigų sumą (be grąžos) nurodytą prekių užsakyme.
5.1.3.3. Banko mokėjimo kortele siuntų tarnybos terminale. Mokama  prekių užsakyme nurodyta suma, kuomet atsiimate prekes siuntų tarnybos terminale.

5.1.4. Paysera sąskaita.Susikūrus Paysera sąskaitą, mokėjimą patvirtinti ir atsiskaityti už prekes galėsite dviem būdais : prisijungus prie Paysera sąskaitos arba su Paysera programėle, skenuojant QR kodą. Mokėjimas Jums bus suformuotas automatiškai. Apie sėkmingai atliktą mokėjimą būsite informuoti elektroniniu paštu.

5.1.5. PayPal sąskaita. Jums reikia susikurti PayPal sąskaitą – tam reikalinga kreditinė kortelė (debetinė netinka) ir elektroninio pašto adresas (PayPal sistemoje visi vartotojai identifikuojami pagal elektroninio pašto adresus). Apmokant už prekes, Jums tereikės įvesti savo elektroninio pašto adresą registruotą PayPal sistemoje bei slaptažodį ir pinigai bus išsiųsti. PIRKĖJUI perkant prekes, PayPal nuskaito pinigus iš PayPal  paskyros (sąskaitos), o jei ten pinigų nepakanka, tada iš registruotos kredito kortelės ir perveda juos PARDAVĖJUI. Visas operacijas su kortelėmis atlieka PayPal, todėl nereikia atskleisti konfidencialios informacijos tretiesiems asmenims.

6. Pristatymas

6.1. Prekių pristatymo būdą pasirenka PIRKĖJAS užsakymo pateikimo metu. Prekių pristatymo būdai yra tokie:
6.1.1. Lietuvoje (pristatymas nemokamas) :
6.1.1.1. prekes pristato siuntų tarnybos kurjeris PIRKĖJO nurodytu adresu nuo pirmadienio iki penktadienio darbo valandomis, su PIRKĖJU prieš tai suderinęs tikslų pristatymo laiką;
6.1.1.2. prekes PIRKĖJAS atsiima pasirinktame LP EXPRESS siuntų terminale, gavęs pranešimą, kad prekės yra pristatytos į nurodytą terminalą. Tuo pačiu gaunamas atsiėmimo kodas;
6.1.1.3. prekes PIRKĖJAS atsiima fizinėje FLOS VERIS PLIUS parduotuvėje adresu: Savanorių pr. 286, Kaune (tel.nr.  +370-37-704866) darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00 valandos ir šeštadieniais nuo 10.00 iki 15.00 valandos, gavęs pranešimą, kad siunta paruošta. Pasirinkus šį pristatymo būdą, taikoma 10% nuolaida.
6.1.2. Užsienyje (pristatymas mokamas)  – prekes pristato tos šalies pašto tarnyba pagal jos nustatytas veiklos taisykles. Prekės PIRKĖJUI į užsienį išsiunčiamos tik gavus iš jo už šias prekes visą pinigų sumą, kuri nurodoma užsakymo pateikimo metu.
DĖMESIO! SVARBU! Mokėjimas atsiimant prekes siuntiniams į užsienį – netaikomas!

6.2. PARDAVĖJAS įsipareigoja pristatyti PIRKĖJUI prekes :
6.2.1. Lietuvoje per 1 – 2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos arba, jeigu mokama atsiimant prekes, nuo užsakymo gavimo dienos;
6.2.2. užsienyje į Europos Sąjungos šalis per 5 – 10 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos;
6.2.3. užsienyje į ne Europos Sąjungos šalis per 14 – 21 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos.

DĖMESIO! SVARBU! PIRKĖJAS sutinka, kad išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.

6.3. Jei dėl PIRKĖJO kaltės nepavyksta jam pristatyti prekių, PARDAVĖJAS įgyja teisę iš PIRKĖJO reikalauti dėl to patirtų papildomų išlaidų atlyginimo.
6.4. Siuntų tarnybos kurjeris ar paštininkas, pristatęs prekes nurodytu adresu netikrina ar prekes pasiima būtent užsakymą įvykdęs asmuo ir už tai neatsako. Tai PIRKĖJO atsakomybė.
6.5. Atsiimant prekes fizinėje FLOS VERIS PLIUS parduotuvėje adresu : Savanorių pr.286, Kaune, jeigu už jas yra iš anksto sumokėta,  PIRKĖJAS privalo pateikti užsakymo patvirtinimą elektronine arba popierine forma bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
6.6. Siuntų tarnybos kurjeriui, ar paštininkui pristatant prekes nurodytu adresu, jas priimantis asmuo privalo patikrinti siuntos būklę – ar pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplyšusi ar kitaip išoriškai pažeista. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimą, prekes priimantis asmuo privalo pateiktame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti pastebėtus trūkumus. Neatlikus šių veiksmų prie kurjerio ar paštininko, PIRKĖJAS neturi teisės ateityje reikšti jokių pretenzijų dėl prekių pažeidimų ir PARDAVĖJAS atleidžiamas nuo bet kokios dėl to kylančios atsakomybės.
6.7. Prekių atsiėmimas iš LP EXPRESS terminalų yra filmuojamas, todėl prekių pakuotės pažeidimai bus fiksuojami filmuotoje medžiagoje.
6.8. PIRKĖJAS pastebėjęs, jog gautos prekės neatitinka užsakymo duomenų ar kokybės reikalavimų, įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti PARDAVĖJUI. PARDAVĖJAS, patvirtinęs, kad trūkumai atsirado dėl jo ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės, įsipareigoja pakeisti nekokybiškas ar užsakymo duomenų neatitinkančias prekes tinkamomis. Tokiu atveju pakartotinio pristatymo PIRKĖJUI išlaidas apmoka PARDAVĖJAS.

7. Prekių garantijos.

7.1. PARDAVĖJAS įsipareigoja pateikti PIRKĖJUI kokybiškas prekes atitinkančias techninių sąlygų patvirtintų UAB FLOS VERIS reikalavimus.
7.2. Kiekvienos PARDUOTUVĖJE parduodamos prekės duomenys nurodomi prie prekės esančiame aprašyme.
7.3. PARDAVĖJAS neatsako už tai, kad PARDUOTUVĖJE esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl PIRKĖJO naudojamo prietaiso ekrano ypatybių.

8. Prekių grąžinimas.

8. 1. PIRKĖJAS PARDUOTUVĖJE pirktas prekes gali grąžinti PARDAVĖJUI per 14 kalendorinių dienų. Šio termino pirmoji diena yra diena, kai PIRKĖJAS gavo prekę (prekės gavimo laiką patvirtina prekę pristačiusi siuntų gabenimo tarnyba). Keturiolikta šio termino diena yra paskutinė diena, kai PIRKĖJAS turi teisę išsiųsti grąžinamą prekę PARDAVĖJUI (prekės išsiuntimo faktą patvirtina pasirinkta siuntų gabenimo tarnyba). Jei grąžinama prekė išsiunčiama pasibaigus šiam nustatytam keturiolikos kalendorinių dienų terminui, laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas ir PARDAVĖJAS nepriims ir neatsakys už dėl to atsiradusius padarinius.

8.2. Grąžinamų prekių pristatymą PARDAVĖJUI organizuoja PIRKĖJAS, pristatydamas prekes pats arba per savo pasirinktą siuntų gabenimo tarnybą. Labai prašome ir patariame prekes grąžinti naudojantis saugių, patikimų ir savo veiklą apsidraudusių siuntų gabenimo tarnybų paslaugomis, kadangi atsakomybės už negautas grąžinamas prekes ar jų sugadinimą transportavimo metu PARDAVĖJAS neprisiims.
Grąžinama prekė turi būti pristatyta adresu: Savanorių pr. 286, LT- 49474, Kaunas, Lietuva.


8.3. Grąžinamų prekių pristatymo PARDAVĖJUI išlaidas apmoka PIRKĖJAS (išskyrus atvejį, kai grąžinama prekė turi defektų atsiradusių dėl PARDAVĖJO kaltės ir šie defektai tarp PIRKĖJO ir PARDAVĖJO nebuvo aptarti.).
8.4. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:
8.4.1. prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadina, neskalbta, nevalyta, nepraradusi savo vertės;
8.4.2. prekė turi būti orginalioje gamintojo pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
8.4.3. prekė turi būti su visomis prikabintomis etiketėmis.
Jei grąžinama prekė neatitinka nors vieno iš šių reikalavimų (8.4.1; 8.4.2; 8.4.3), laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas.
8.5. Kartu su grąžinama preke PARDAVĖJUI turi būti pristatyta:
8.5.1. PIRKĖJO užpildytas prekės grąžinimo aktas (rasite ČIA);

8.5.2. pirkimą PARDUOTUVĖJE įrodantis dokumentas - PVM sąskaita-faktūra.
Jei PARDAVĖJAS negauna nors vieno iš šių dokumentų (8.5.1; 8.5.2), laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas.
8.6. PARDAVĖJAS, gavęs grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo, įsipareigoja informuoti PIRKĖJĄ, ar prekė atitiko ar neatitiko prekės grąžinimo reikalavimus (8.1 ; 8.4 ; 8.5 punktai).
8.6.1 Jei prekė atitiko šiuos reikalavimus, PARDAVĖJAS įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas nuo PIRKĖJO informavimo dienos, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai už grąžintas prekes bus pervedami į PIRKĖJO nurodytą sąskaitą.
8.6.2 Jei prekė neatitiko šių reikalavimų, PARDAVĖJAS jos nepriima, paaiškina tokio sprendimo priežastis ir gali išsiųsti šią prekę atgal PIRKĖJUI, bet tik tuo atveju, jei PIRKĖJAS sutinka apmokėti transportavimo išlaidas. Priešingu atveju, PIRKĖJAS pats pasirūpina prekės susigrąžinimu.

9. Atsakomybė.

9.1. PIRKĖJAS yra atsakingas už teisingų savo asmens duomenų pateikimą, o jiems pasikeitus, privalo nedelsiant apie tai informuoti PARDAVĖJĄ. PIRKĖJUI pateikus neteisingus asmens duomenis arba laiku neinformavus apie pasikeitimą, o taip pat jei dėl PIRKĖJO kaltės nepavyksta jam pristatyti prekių, PARDAVĖJAS neatsako už dėl to atsiradusius padarinius ir įgyja teisę iš PIRKĖJO reikalauti dėl to patirtų papildomų išlaidų atlyginimo.
9.2. PARDAVĖJUI civilinė atsakomybė už nuostolius (žalą) yra taikoma tik tais atvejais, kai jie padaryti dėl PARDAVĖJO ar jo darbuotojų tyčios ar didelio neatsargumo.
9.3. Nuostolių, kuriuos privalo atlyginti PARDAVĖJAS dydis apribojamas prekės (-ių), kurias užsakė PIRKĖJAS, kaina.
9.4. PARDAVĖJAS neatlygina netiesioginių nuostolių (negautų pajamų ir pan.).
9.5. PARDAVĖJAS neatsako už PARDUOTUVĖS veiklos sutrikimus, atsiradusius dėl gedimų tretiesiems asmenims priklausančiose sistemose, ryšio tinkluose, stotyse ar sutrikus trečiųjų asmenų paslaugų, kuriomis naudojasi PARDUOTUVĖ, teikimui.
9.6. PIRKĖJAS atsako už veiksmus, atliktus naudojantis PARDUOTUVE.
9.7. PIRKĖJAS atsako už savo asmens duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei PARDUOTUVE naudojasi trečiasis asmuo, nurodydamas PIRKĖJO asmens duomenis, PARDAVĖJAS šį asmenį laiko PIRKĖJU.
9.8. PARDAVĖJAS atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai atsiranda dėl to, kad PIRKĖJAS, neatsižvelgdamas į PARDAVĖJO rekomendacijas ir PIRKĖJO įsipareigojimus, nesusipažino su TAISYKLĖMIS, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.9. Jei PARDUOTUVĖJE yra nuorodos į kitų asmenų (fizinių arba juridinių) internetinius tinklalapius, PARDAVĖJAS nėra atsakingas už ten esančią informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklalapių neprižiūri, nekontroliuoja ir jiems neatstovauja.

10. Intelektinės nuosavybės apsauga.

10.1. Prekių ar įmonių pavadinimai, nurodomi PARDUOTUVĖJE, gali būti prekės ženklai ir tokiu atveju intelektinė nuosavybė į juos yra ginama teisės aktų nustatyta tvarka.
10.2. PARDUOTUVĖS svetainės turinys yra UAB FLOS VERIS ar prekių tiekėjų nuosavybė, saugoma įstatymų. Be UAB FLOS VERIS raštiško sutikimo kopijuoti ar naudoti svetainę ar jos dalį draudžiama.

11. Asmens duomenys.

11.1. Užsakant prekes PARDUOTUVĖJE, PIRKĖJAS privalo pateikti šiuos savo duomenis:
11.1.1. Fizinis asmuo - vardą, pavardę, prekių pristatymo adresą, elektroninio pašto adresą, telefono numerį.
11.1.2. Juridinis asmuo - pavadinimą, įmonės kodą (neprivaloma), PVM mokėtojo kodą, prekių pristatymo adresą, elektroninio pašto adresą, telefono numerį.
11.2. PIRKĖJAS PARDUOTUVĖJE gali susikurti savo asmeninę paskyrą, įvesdamas prašomus duomenis. (Jie atitinka 11.1.1. ir 11.1.2. punkto duomenis)
11.3. Patvirtindamas šias taisykles PIRKĖJAS sutinka, jog 11.1.1 ar 11.1.2. punktuose pateikti PIRKĖJO asmens duomenys būtų tvarkomi tiesioginės rinkodaros tikslais. Šio sutikimo PIRKĖJAS bet kada gali atsisakyti informuodamas PARDUOTUVĖS administraciją el. paštu (plačiau skiltyje PRIVATUMO POLITIKA).
11.4. Sutikdamas, kad PIRKĖJO asmens duomenys būtų tvarkomi prekių ir paslaugų pardavimo PARDUOTUVĖJE tikslu, PIRKĖJAS taip pat sutinka, kad PIRKĖJO nurodytu el. pašto adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini prekių užsakymui įvykdyti.
11.5. PIRKĖJAS, užsiregistruodamas PARDUOTUVĖJE bei užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo duomenų.
11.6. PIRKĖJŲ asmens duomenys naudojami ir tvarkomi vadovaujantis 1996 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) ir kitais teisės aktais.
11.7. Asmens duomenys trečioms šalims yra neteikiami, išskyrus PARDAVĖJO partnerius, teikiančius su PIRKĖJO užsakymo pateikimu ar vykdymu susijusias paslaugas, kuomet asmens duomenys yra būtini tinkamai įvykdyti tas paslaugas, o taip pat ir kitais LR teisės aktuose numatytais atvejais.
11.8. Asmens duomenų rinkimo ir tvarkymo nuostatai yra aprašyti skiltyje PRIVATUMO POLITIKA.

12. Baigiamosios nuostatos.

12.1. ŠALIŲ santykiams, atsiradusiems PIRKĖJUI bet kokiu būdu ar forma naudojantis PARDUOTUVE, taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
12.2. Visi nesutarimai, kylantis tarp ŠALIŲ, sprendžiami derybų keliu, o jų neišsprendus – teisme.
12.3. Visi klausimai, neaptarti šiose TAISYKLĖSE, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.