1. Pirkėjas parduotuvėje pirktas prekes gali grąžinti pardavėjui per 14 kalendorinių dienų. Šio termino pirmoji diena yra diena, kai pirkėjas gavo prekę (prekės gavimo laiką patvirtina prekę pristačiusi siuntų gabenimo tarnyba). Keturiolikta šio termino diena yra paskutinė diena, kai pirkėjas turi teisę išsiųsti grąžinamą prekę pardavėjui (prekės išsiuntimo faktą patvirtina pasirinkta siuntų gabenimo tarnyba). Jei grąžinama prekė išsiunčiama pasibaigus šiam nustatytam keturiolikos kalendorinių dienų terminui, laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas ir pardavėjas nepriims ir neatsakys už dėl to atsiradusius padarinius.

2. Grąžinamų prekių pristatymą pardavėjui organizuoja pirkėjas, pristatydamas prekes pats arba per savo pasirinktą siuntų gabenimo tarnybą. Labai prašome ir patariame prekes grąžinti naudojantis saugių, patikimų ir savo veiklą apsidraudusių siuntų gabenimo tarnybų paslaugomis, kadangi atsakomybės už negautas grąžinamas prekes ar jų sugadinimą transportavimo metu pardavėjas neprsiims.
Grąžinama prekė turi būti pristatyta adresu: Savanorių pr. 286, LT- 49474, Kaunas, Lietuva.

3. Grąžinamų prekių pristatymo pardavėjui išlaidas apmoka pirkėjas (išskyrus atvejį, kai grąžinama prekė turi defektų atsiradusių dėl pardavėjo kaltės ir šie defektai tarp pirkėjo ir pardavėjo nebuvo aptarti.).

4. Grąžinamos prekės turi atitikti šiuos reikalavimus:

  • prekė negali būti dėvėta ar kitaip naudota, ji turi būti nesugadina, neskalbta, nevalyta, nepraradusi savo vertės;
  • prekė turi būti orginalioje gamintojo pakuotėje ir nepraradusi prekinės išvaizdos;
  • prekė turi būti su visomis prikabintomis etiketėmis.

Jei grąžinama prekė neatitinka nors vieno iš šių reikalavimų, laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas.

5. Kartu su grąžinama preke pardavėjui turi būti pristatyta:

  • pirkėjo užpildytas prekės grąžinimo aktas (Rasite ČIA); 
  • pirkimą parduotuvėje www.flosveris.lt įrodantis dokumentas – PVM sąskaita-faktūra.
    Jei pardavėjas negauna nors vieno iš šių dokumentų, laikoma, kad tai yra grąžinimo reikalavimų pažeidimas.

6. Pardavėjas gavęs grąžinamą prekę, ne vėliau kaip per 14 kalendorinių dienų nuo jos gavimo, įsipareigoja informuoti pirkėją, ar prekė atitiko ar neatitiko prekės grąžinimo reikalavimus (1;4;5 punktai).
6.1 Jei prekė atitiko šiuos reikalavimus, pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 5 kalendorines dienas nuo pirkėjo informavimo dienos, grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Pinigai už grąžintas prekes bus pervedami į pirkėjo nurodytą sąskaitą.
6.2 Jei prekė neatitiko šių reikalavimų, pardavėjas jos nepriima, paaiškina tokio sprendimo priežastis ir gali išsiųsti šią prekę atgal pirkėjui, bet tik tuo atveju, jei pirkėjas sutinka apmokėti transportavimo išlaidas. Priešingu atveju, pirkėjas pats pasirūpina prekės susigrąžinimu.