1. Prekių pristatymo būdą pasirenka PIRKĖJAS užsakymo pateikimo metu. Prekių pristatymo būdai yra tokie:

1.1. Lietuvoje (pristatymas nemokamas) :

  •  prekes pristato siuntų tarnybos kurjeris PIRKĖJO nurodytu adresu nuo pirmadienio iki penktadienio darbo valandomis, su PIRKĖJU prieš tai suderinęs tikslų pristatymo laiką;
  • prekes PIRKĖJAS atsiima pasirinktame LP EXPRESS siuntų terminale, gavęs pranešimą, kad prekės yra pristatytos į nurodytą terminalą. Tuo pačiu gaunamas atsiėmimo kodas;
  • prekes PIRKĖJAS atsiima FLOS VERIS parduotuvėje adresu: Savanorių pr. 286, Kaunas (tel.nr. 8-37-704866) darbo dienomis nuo 10.00 iki 18.00 valandos ir šeštadieniais nuo 10.00 iki 15.00 valandos, gavęs pranešimą, kad siunta paruošta. Pasirinkus šį pristatymo būdą, taikoma nuolaida, kuri nurodoma užsakymo pateikimo metu.

1.2. Užsienyje (pristatymas mokamas) prekes pristato tos šalies pašto tarnyba pagal jos nustatytas veiklos taisykles.

2. Prekės PIRKĖJUI išsiunčiamos tik gavus iš jo už šias prekes visą pinigų sumą, kuri nurodoma užsakymo pateikimo metu.
3. PARDAVĖJAS įsipareigoja pristatyti PIRKĖJUI prekes :

  • Lietuvoje per 1 – 2 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos;
  • užsienyje į Europos Sąjungos šalis per 5 – 10 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos;
  • užsienyje į ne Europos Sąjungos šalis per 14 – 21 darbo dienas nuo apmokėjimo gavimo dienos.

Pirkėjas sutinka, kad išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
4. Jei dėl PIRKĖJO kaltės nepavyksta jam pristatyti prekių, PARDAVĖJAS įgyja teisę iš PIRKĖJO reikalauti dėl to patirtų papildomų išlaidų atlyginimo.
5. Siuntų tarnybos kurjeris ar paštininkas, pristatęs prekes nurodytu adresu netikrina ar prekes pasiima būtent užsakymą įvykdęs asmuo ir už tai neatsako. Tai PIRKĖJO atsakomybė.
6. Atsiimant prekes FLOS VERIS parduotuvėje adresu Savanorių pr.286, Kaune, PIRKĖJAS privalo pateikti užsakymo patvirtinimą elektronine arba popierine forma bei asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
7. Siuntų tarnybos kurjeriui, ar paštininkui pristatant prekes nurodytu adresu, jas priimantis asmuo privalo patikrinti siuntos būklę – ar pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplyšusi ar kitaip išoriškai pažeista. Pastebėjęs siuntos pakuotės pažeidimą, prekes priimantis asmuo privalo pateiktame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti pastebėtus trūkumus. Neatlikus šių veiksmų prie kurjerio ar paštininko, PIRKĖJAS neturi teisės ateityje reikšti jokių pretenzijų dėl prekių pažeidimų ir PARDAVĖJAS atleidžiamas nuo bet kokios dėl to kylančios atsakomybės.
8. Prekių atsiėmimas iš LP EXPRESS terminalų yra filmuojamas, todėl prekių pakuotės pažeidimai bus fiksuojami filmuotoje medžiagoje.
9. PIRKĖJAS pastebėjęs, jog gautos prekės neatitinka užsakymo duomenų ar kokybės reikalavimų, įsipareigoja nedelsiant apie tai pranešti PARDAVĖJUI. PARDAVĖJAS, patvirtinęs, kad trūkumai atsirado dėl jo ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės, įsipareigoja pakeisti nekokybiškas ar užsakymo duomenų neatitinkančias prekes tinkamomis. Tokiu atveju pakartotinio pristatymo PIRKĖJUI išlaidas apmoka PARDAVĖJAS.