Kaip isirinkti naktinukus vasarai ~ FLos veris
Naujienos

Kaip išsirinkti miego rūbus vasarai?

Prasidėjus vasaros sezonui, šiltas pižamas padedame į tolimiausią spintos kampelį ir nakčiai rengiamės naktinukus ar plonus pižamos komplektukus. Galbūt niekada nepagalvojote, bet patogus miego rūbas sąlygoja ir miego kokybę.

Natūrali medžiaga nedirgins odos, o kaip tik švelniai prie jos glausis, pasirinkus tinkamą nakties rūbą, nesušalsite ir neperkaisite, kas yra be galo svarbu.

Vasarai naktinukus gali rinktis įvairaus amžiaus moterys. Jų būna įvairių, tiek seksualių koketiškų, tiek patogių, klasikinių. Nors sintetiniai naktinukai dažnai traukia akį išraiškingais nėriniais, visada siūlome rinktis natūralią medžiagą. Jis prisitaikys prie jūsų kūno temperatūros ir leis jaustis laisvai.

Norint išsirinkti tinkamus naktinukus vasaros sezonui, pirmiausia atsižvelkite į temperatūrą miego kambaryje. Jei kambaryje vėsoka, rinkitės naktinukus su rankovėlėmis, o galbūt ploną pižamą, kurią sudaro palaidinė ir bridžai, tačiau jeigu kambaryje nuolat karšta, būna sunku miegoti, rinkitės tik plonus naktinukus, geriausia su petnešėlėmis. Naktinukai nesuvaržys jūsų, oda galės kvėpuoti ir nakties miegas taps daug kokybiškesniu.

Nors mes, moterys, mėgstame pasipuošti net ir einant miegoti, siūlome turėti nors vienus tiesiog labai patogius naktinukus. Žinoma, nėrinukai labai gražu, tačiau karštomis dienomis, prakaituojant, jie gali dirginti odą. Tad reikėtų pasirūpinti viskoziniais ar medvilniais naktinukais be nėrinių.

Paskutinis ir vienas svarbiausių dalykų - miego rūbų priežiūra. Nepamirškite, kad nors tai ir nakties rūbai, su kuriais gulatės į švarią patalynę, tačiau juos skalbti reikia taip pat dažnai. Būtinai laikykitės nurodytų priežiūros rekomendacijų, kitu atveju medžiaga greit nusiskalbia, o petnešėlės tampa nebeelastingomis.
Flos Veris miego rūbai pasiūti su elastinėmis petnešėlėmis, todėl jos nepraras formos ir nesitemps žemyn, kokybiška medžiaga garantuos ilgą rūbo gyvavimą, o pasirinkę tinkamą pižamą ar naktinukus, neabejotinai pagerinsite savo miego kokybę.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *